توزیع ۷۰۰ پرس غذا در راستای اجرای طرح اطعام غدیر 

توزیع ۷۰۰ پرس غذا در راستای اجرای طرح اطعام غدیر 

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
رسول سنجری گفت: در راستای اجرای طرح اطعام غدیر به همت بچه های مسجدی کانون تعداد ۷۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

«رسول سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام در دهه ولایت و امامت، گفت: در راستای اجرای طرح اطعام غدیر به همت بچه های مسجدی کانون تعداد ۷۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام رودبار جنوب اضافه کرد: این اقدام با تاسی از سیره حضرت علی علیه السلام در کمک به نیازمندان و همچنین در لبیک به ندای رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان انجام شد.

وی بیان کرد: از آنجایی که امسال با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری جشن های دهه ولایت و امامت نبود بنابراین یکی دیگر از فعالیت های فرهنگی تبلیغی کانون در این دهه، راه اندازی کاروان شادی هم زمان با عید سعید غدیر بود.

سنجری ابراز کرد: یکی از برنامه های این کاروان، خطبه خوانی غدیر بود که به همین منظور گزیده ای از این خطبه توسط امام جماعت مسجد بیان شد و علاوه بر این برنامه مولود خوانی توسط یکی از مداحان اهل بیت علیهم السلام نیز انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام عنوان کرد: همچنین تعداد ۲۰۰ عدد ماسک به منظور حفظ سلامت مردم و نیز با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک در شرایط سخت کرونایی توزیع شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این سعی کردیم از فضای مجازی برای تبلیغ غدیر و تبیین سبک و سیره حضرت علی علیه السلام بهره ببریم و در همین راستا اقدام به تولید محتوا کرده و عکس نوشته ها و مطالبی با مضمون غدیر را در گروه های مجازی منتشر کردیم.

سنجری بیان کرد: یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در آستانه آغاز دهه ولایت و امامت، چراغانی مسجد و محله و نصب پرچم متناسب با این دهه بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام در خاتمه تاکید کرد: علی رغم محدودیت هایی که شرایط کرونایی در برگزاری بزرگداشت این دهه به وجود آورده بود اما با کمک بچه های مسجدی کانون، سعی کردیم با اجرای این برنامه ها، گام موثری در راستای بزرگداشت این دهه برداریم.

پایان پیام/ 586